Jag har alltså hittat lite spännande bilder på pappas hårddisk i en mapp under mitt namn. Mina gamla telefon bilder! Från den gamla Sony Ericsson k510i! 
 
Lite otippat, jag trodde att de bilderna försvann helt den dagen som jag råkade dränka mobilen i min regnjacka under en tävling. Vilket förstås var väldigt tragiskt men det är sådant som händer. 
Men nu har jag alltså hittat bilderna igen! Vilken nostalgi! Det finns bilder på hundar, kompisar, blommor och annat skoj som jag hade glömt att jag ens fotat! 
 
Så nu tänkte jag bjuda på en bild på mitt femtonåriga jag! 
 
Det här är hemma hos en gammal barndomskompis, vi dummade oss och tog en massa flumbilder. 
Jag är alltså i full färd att stoppa mitt finger i näsan på den här bilden...

Att säga att jag har mognat sedan den där bilden vore att gå till överdrift...

Kommentera

Publiceras ej