Jag bestämde mig på eget bevåg att inte följa med två av mina kompisar ut idag.
Dels på grund av trötthet och helt enkelt för att jag inte hade lust.

Men jag kan inte annat än känna ensamhet just nu..
Jag vet inte varför men jag kan inte rita, jag kan inte skriva något vettigt, jag verkar inte har några sociala skills överhuvudtaget denna månad.

Nog för att det har varit "Påsklov" i vår kurs, vi hade alltså inga föreläsningar. Vilket innebär att jag inte träffat annat folk än familjen på nästan hela veckan!

Jag gjorde en tenta eller rättare sagt en omtenta nu imorse vid nio.
Jag var helt död senare vid fyra-tiden då pappa och jag for in till maxi(yay), höll på att avlida av trötthet då och avled i princip på soffan efter middagen.

Blodsockernivån måste ha varit extremt låg då, för jag var jättegrinig då Ylva väckte mig efter ett tag.

Hon var minsann inte trött! Full av energi såklart!

Näe flum flum och åter en massa flum!

Känner mig fortfarande rätt less på min ensamhetskänsla....

Jag vill ha mina ritarskills tillbaka! :( Och mina näst intill obefintliga sociala skills!

För att förklara min rubrik, min lycka över att tentan var gjord och för att jag skulle få ta det lugnt ett tag resulterade i en känsla av ensamhet och trötthet...
Damn...

1 kommentarer

Hanna

15 Apr 2012 20:52

TVÅ kompisar??? Jag var ju med också ;) men du min vän, jag är ledig nästa helg, vad sägs om partaj då? :)

Kommentera

Publiceras ej