Min motivation att träna är lite av och till, ni vet...
Man går och tänker, nä fan ska man kanske ta sig en lång-promenad?
Sen börjar man tänka att man kanske ska ta en sån promenad varje dag i veckan och så småningom trappa upp det...
Jomen eller hur?!

Man hinner inte ens tänka dessa tankar, vilket för övrigt går på några sekunder, sedan är dom borta igen!

Jag vet inte om jag har berättat det tidigare men jag fick hur som helst min syster att gå med på ett godislöfte i ett år, jag bestämde mig för att haka på det!

Det var den 12:e februari och jag är nu ganska säker att mitt sockersug har försvunnit!
Vilket i sig är väldigt skönt!
Nu gäller det bara att komma sig för att röra på sig, vilket är ett helt annat dilemma.

Det allra första jag måste göra är att tvätta mina gympaskor som jag har haft i stallet.. Nej, jag vet, inte det ultimata stället att använda sina joggingskor på. Det kanske räcker med att säga att det som förut var vitt numera är brungrått?
Och nej, det är inte från hästskiten utan från geggan som är i hagarna när man ska släppa ut dem!

Plus att jag måste tvätta mina joggingbyxor... Nej, men det är bara att sätta sig för det!

Det jag verkligen skulle behöva är en spark i arslet!

Kommentera

Publiceras ej