Har varit/är väldigt dålig på att använda kameran som jag har!
För det första är jag väldigt dålig på att fota, sen har jag som inget riktigt intresse av att dokumentera saker.
 
Nu i sommar har jag inte gjort något överdrivet spännande, jag har varit i min pojkväns stuga nån gång, hälsat på hans föräldrar och farföräldrar, umgåtts med honom och hans kompisar, umgåtts lite med mina kompisar.
 
Men mycket hade kunnat gå att fota, om jag bara hade kommit mig för!
 
Sen har jag ju målat fönster också, vilket inte alls är spännande!
Oerhört tråkigt, men jag hade tydligen lovat föräldrarna. Jag är inte ens klar ännu.
 
Nästa sommar är det visst fasaden som ska målas, jag kan ju bara gissa vem som kommer få stå med den hela sommaren. 
 
Så har jag jobbat i stallet ganska frekvent i sommar också, i två olika stall dessutom. Vilket innebär att jag alltid har något att göra om jag vill.
Nej, men jag får väl bli bättre på att dokumentera nu till hösten och vintern!
Då är det ju dessutom jakt, så då kommer det förmodligen lite jaktbilder upp också! :)
 
Just det! Har ju skickat in lämpanpapperna nu, så snart kan man påbörja körkortet också!
Såhär fyra år senare...

Kommentera

Publiceras ej