Okej, nu var det ett tag sedan jag skrev, shame on me.
 
Men nu har jag gått och blivit med tidslinjen mot min vilja... Jag vet inte vad jag ska använda för omslagsbild!
Ska jag använda en gammal bild på vår hund som vi hade för flera år sedan? Ska jag ha något "inspirerande" citat sagt av någon översmart person? Eller kanske en bild på mitt favoritband?
En pinsam bild på mig själv?
En landskapsbild?
Något jag ritat?
 
Vilket dilemma! Verkligen ett first world problem om jag får säga det själv... Men det känns så tomt att inte ha någon bild där alls...
 
Äsch, jag hinner säkert hitta en bild eller ta en bild som jag kan använda mig av så småningom.
 
För att uppdatera mina få läsare på vad som hänt i mitt liv den senaste tiden så har jag gått och blivit med cykel, eller jag har köpt en cykel, en riktigt fin cykel faktiskt!
Jag har jobbat och jag har varit ledig, har läst, har tävlat i bågskytte, jobbat lite till, latat mig, sovit, försökt rita men misslyckats.
 
Jag har på något vis tappat min kreativitet. Den har bara försvunnit och jag saknar den otroligt mycket.
Jag har verkligen försökt att rita men det verkar inte som om jag lyckas alls. Varför?
Creativity please come back to me! I need you!

Kommentera

Publiceras ej