Började lyssna på Queen igen efter ett långt uppehåll.

Fyfan vad Freddie Mercury är bra! Eller fyfan vad han var bra!

Kollade på deras video till "I Want To Break Free" och insåg att jag älskar dem ännu mer än jag trodde att jag gjorde tidigare!

Alla deras låtar får mig att vilja stå och sjunga, vilja göra skillnad, påverkar mig på ett positivt sätt!
Nej, inte alla låtar... Det finns vissa låtar som påverkar mig på så vis att jag verkligen känner enorm sorg över att Freddie är död.

Världen är allt bra orättvis..

Jag vet jag vet, det finns mycket värre saker i världen som är orättvist, men han hade verkligen bra röst!
Adam Lambert kan definitivt inte ersätta honom på något vis, men det är ju ändå bättre än George Michael eller Elton John vilka har uppträtt tillsammans med bandet några gånger efter Freddies död.

Nej, slut på gnäll, gråt och tandagnisslan!

Men jag ska helt klart lyssna mer på på dem hädanefter!

När jag skaffat mitt körkort och bil ska bland annat Queen spelas på hög volym! :D

Kommentera

Publiceras ej