Jag har för tillfället ingen kreativitet.
Har gnällt om detta tidigare men det är som om den bara är bortblåst.
Vad hände?
 
Jag kommer inte ens på något vettigt att skriva om, för just nu har det inte alls hänt något intressant i mitt liv.
 
Målar för tillfället fönster här hemma, ungefär allt som hänt de senaste dagarna!
Har många fönster kvar fortfarande.
Mina knän ser helt förstörda ut då jag har stått på dem hela dagarna på fönsterkarmen för att komma åt att måla utsidan.
Kanske inte den bästa arbetsställningen direkt...
 
Alltså detta är nog det tråkigaste inlägget jag någonsing har skrivit! Jag får be om ursäkt för det.
Vissa gånger önskar jag att jag kunde måla ihop en spännande och fängslande historia. Men det är som om jag är för feg för att ens försöka. Vilket jag fortfarande är förresten...
 
Kul inlägg.
Det är som om de bästa inläggen är de gånger jag har varit överlycklig eller riktigt förbannad.
Får väl se till att bli riktigt förbannad inom en snar framtid!

Kommentera

Publiceras ej